Uw abonnement
Bekijk mijn abonnement(en)
Bekijk hier de mogelijkheden om kennis te maken met TV Familie.
Wilt u uw huidige abonnementsformule wijzigen of wilt u overstappen? Neem telefonisch contact met ons op en dan bekijken we graag voor u de mogelijkheden. U kunt ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur. Het telefoonnummer vindt u op de contact pagina.
U vindt uw abonnementsnummer bij de laatste afschrijving van het abonnementsgeld in het rekeningoverzicht van uw bank.
Geef uw verhuizing minimaal twee weken van te voren hier door.
Zodra u de verhuizing heeft doorgegeven, kunt u dit terugzien binnen uw account. U gaat hiervoor naar de pagina abonnementen. U klikt op het blauwe pijltje dat zich bevindt naast uw abonnement, vervolgens scrolt u naar beneden tot aan het blok ‘Bezorging’. Nadat u op het plusteken hebt geklikt ziet u de aanpassing.
Indien u verhuist en u uw magazine op uw nieuwe adres wenst te ontvangen, dient u dit minimaal twee weken op voorhand door te geven. U regelt uw adreswijziging makkelijk zelf online via onze verhuisservice
We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. U kan uw abonnement opzeggen door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice en dit minstens 1 maand voor de einddatum van het abonnement.
Herroepen?
U hebt recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, uw abonnement te herroepen. De termijn verstrijkt:
- In geval van een compleet abonnement: 14 dagen nadat het eerste papieren magazine/krant geleverd werd.
- In geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot de digitale editie opgestart werd.
Neem voor het herroepen van uw abonnement contact met ons op.
Meer informatie over het herroepingsrecht kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden die u kunt vinden onderaan de homepagina.
U hebt recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, uw abonnement te herroepen. De termijn verstrijkt:
- In geval van een compleet abonnement: 14 dagen nadat het eerste papieren magazine geleverd werd
- In geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot de digitale editie opgestart werd.
Neem voor het herroepen van uw abonnement contact met ons op.
Meer informatie over het herroepingsrecht kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden die u kunt vinden onderaan de homepagina.
Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u kiezen uit twee opties:
- Thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
- Het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel
Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf niets te doen. Opgelet: Een rondeman is niet mogelijk op elk adres.
Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: U kunt enkel uw magazine afhalen in de krantenwinkel waar u voor gekozen hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement afhalen?
Op de dag van de verschijning van uw magazine, kunt u bij de krantenwinkel die u hebt gekozen, langsgaan en uw magazine uit de rekken pakken. Bij de kassa zegt u uw naam. De krantenwinkel heeft van ons doorgekregen dat u recht heeft op een magazine.
Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, ontvangt u van ons een betalingsuitnodiging. Zodra u de betaling verricht zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.
Betaalt u via domiciliëring? Dan hoeft u niets te doen. Wij verlengen het abonnement voor u.
De standaard tarieven per maand zijn:
Tot december 2024:
Compleet (print + digitaal): €11,50
Vanaf december 2024:
€12,50 per maand
€37,50 per kwartaal
€75,00 per halfjaar
€150,00 per jaar
*We behouden ons het recht voor om onze abonnementstarieven op elk ogenblik te wijzigen. Een tariefswijziging zal aan de abonnee meegedeeld worden door middel van de tijdige publicatie ervan in het magazine of op de website van het magazine. Het gewijzigde tarief is van toepassing vanaf de eerstvolgende betaalperiode op alle lopende abonnementsovereenkomsten.
Wanneer u als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement, krijgt u automatisch een nieuwe abonnementsnummer. Dit zorgt ervoor dat we u de correcte informatie kunnen bezorgen over de nieuwe formule. U blijft in ons systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe abonnee.
De algemene voorwaarden van een nieuw abonnement vindt u terug onderaan de homepagina.
Wanneer u intekent op een promotieabonnement, verklaart u zich ook akkoord met de actievoorwaarden.